همه هستی من

عشق در نظر من آن است که تو خنجری هستی که من در درون خویش می‌چرخانم...

همه هستی من

عشق در نظر من آن است که تو خنجری هستی که من در درون خویش می‌چرخانم...

همه هستی من

توبه کردم که قلم دست نگیرم اما
هاتفی گفت که این بیت شنیدن دارد :
وخدا خواست که یعقوب نبیند یک عمر
شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد ؟...
#شهریار

درآمد دلار اینترنتی

شاید فکر کنید درآمد دلار با سایت های خارجی غیر ممکن است و به دلیل فیلترینگ و یا تحریم ها نمیتوانید درآمد دلار اینترنتی داشته باشید اما اگر مشتاق دانستن هستید لازم است بدانید سایت هایی هم هستند که شما به راحتی می توانید از طریق آنها به صورت اینترنتی درآمد کسب کنید.

برای مثال سایت shortest سایتیست که مشکلی با کاربران ایرانی ندارد و شما دارندگان سایت و یا وبلاگ و یا فعالان فضای مجازی می توانید به راحتی با کوتاه کردن لینک های بلندی که روزانه در اختیار کاربرانتان قرار می دهید کسب درآمد کنید.

http://join-shortest.com/ref/c362bb61a1?user-type=new

در این سایت شما تنها لازم است عضو شوید و لینک های خود را کوتاه کنید و آن ها را در اختیار دیگران بگذارید . لینک های کوتاه شده ی شما و آمار بازدید های روزانه و هر لینک در سایت کاملا مشخص خواهد بود . شما با صد کلیک اولی که روی لینک هایتان می شود یک دلار کسب می کنید. 

این سایت از وب مانی پشتیبانی می کند که این سایت هم خود کیف پولیست که ایران را تحریم نکرده بنابراین نگرانی ای برای شما وجود نخواهد داشت.

http://join-shortest.com/ref/c362bb61a1?user-type=new

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی